Kasutame kõige tänapäevasemaid meetodeid
Kasutame sihtrühma ligitõmbamiseks ja piletite müügiks kõiki saadaolevaid digitaalseid vahendeid – maandumislehte, suunatud reklaami, e-posti teel saadetavaid uudiskirju, SMM-i ja sisuturundust.

Maandumisleht
Landing page lahendab korraga mitu ülesannet: tutvustab sündmust (video, foto, tekstiplokid ürituse kirjeldusega), võimaldab osta veebipileteid ja kogub kontaktteavet. Korralikku maandumislehte omades pälvib teie üritus märksa kiiremini tähelepanu.

E-posti teel saadetavad uudiskirjad
Koostage potentsiaalsete külastajate aadressite andmebaas ja teavitage neid oma sündmusest. Näidake teadaande saatmisega üles hoolt ja huvi, seejärel saatke registreerumiskutse või pakkuge pileti ostmise võimalust. Päev-paar enne sündmust saatke meeldetuletus ja tänage külastamast.

Suunatud reklaam
Üks võimsamaid tööriistu tänapäeva turundaja arsenalis. See on reklaam, mida näidatakse kindlale kasutajate kategooriale. Suunatud reklaamidest saavad kasu mitte ainult reklaamijad, vaid ka huvitatud kasutajad, kes leiavad kiiremini teavet teie sündmuse kohta.

SMM ja sisuturundus
Tõmmake tähelepanu mitte ainult reklaamkuulutustega sotsiaalvõrgustikes, vaid ka tavakasutajate promopostituste abil. Ärge unustage ka kvaliteetset temaatilist sisu, mis kutsub pealetükkimatult, kuid tungivalt mitte ainult ise üritusel osalema, vaid sellest ka sõpradele rääkima.